The #unpaixtable Blogger Award!

1:16 μ.μ.

                               
http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award
Εχθές έλαβα από τη φίλη Μερσίνη με το εξαιρετικό blog http://tosodoulika.blogspot.gr (blog για πρόωρα μωράκια!) το πρώτο μου bloggo βραβείο. Και μου αρέσει πολύ γιατί εκτός από την προσωπική μου ψυχοθεραπεία μέσω του blog μου, έχω αποκτήσει και εξαίρετους διαδικτυακούς φίλους που ανταλλάσσουμε απόψεις τόσο επιστημονικού ενδιαφέροντος όσο και μαμαδοσυμβουλές!! 

Ως λοιπόν bloggo βραβευμένη θα απαντήσω στις παρακάτω γενικές για όλους ερωτήσεις και στο τέλος θα θέσω τη δική μου ερώτηση:

Ερωτήσεις:
1. Intro (Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog platform)
Είμαι η Γιούλη , γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα (αλλά λατρεύω την επαρχία!) Είμαι Παρθένος και το blog μου είναι το psychologiapaidiou.blogspot.gr στην πλατφόρμα του blogger.

2. Ποιο είναι το motto του blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα.
Ζήσε με πόνο, χαρά , γέλιο,  κλάμα…. Η ζωή τα χρειάζεται όλα για να ισορροπήσει!

3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
Μονόπολη! Προχωράς ‘χτίζοντας’ ένα οικοδόμημα και συναντάς ανθρώπους που κάνουνε το ίδιο!

4. Όταν γίνω διάσημος blogger θα…
Ίσως και να χαρίσω το blog μου σε άλλον!!! Η δημοσιότητα δεν με τρελαίνει!

5. Κάνε φίρμα τη λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου

6. Ποια κατηγορία ιστολογίων , θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-όσφαιρα και γιατί;
Όλοι έχουν να προσφέρουν από κάτι. Αν η ερώτηση ήταν ποια blogs δε σε ενδιαφέρουν πιθανά να ανέφερα τα πολιτικού περιεχομένου! Ωστόσο δε θα ήθελα να τα αφανίσω!

7. Η ερώτηση της Μερσίνης για το βραβείο: "Πόσο % θεωρείς των εαυτό σου Blogaholic;

Όχι πολύ! Δεν γράφω καθημερινά λόγω έλλειψης χρόνου και δυστυχώς δε προλαβαίνω να διαβάσω τις αναρτήσεις άλλων blogs που με ενδιαφέρουν. Ωστόσο υπάρχει διακύμανση! Κάποιες φορές αγγίζω και το 90% :)
  
Τέλος η δική μου unpaixtable ερώτησή για τους επόμενους νικητές του βραβείου είναι η εξής:

Αν δεν είχες το δικό σου blog, ποιο blog θα ήθελες να είχες;;;;;;;;;;;;

And the #Unpaixtable Blogger Award goes to ...


Πληροφορίες για τους επόμενους κατόχους του βραβείου:

Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιόν έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του.  
Απάντησε σ’ όλες τις ερωτήσεις:Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.

Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.

Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις.

Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση:http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award

Όταν το κάνεις ενημέρωσε το all4blogs (με μήνυμα ή σχόλιο στην ανάρτησή τους) διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες! (link back).                                          



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

0 σχόλια

Αναγνώστες

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *