Αγκαλιάσατε το παιδί σας σήμερα;;;

4:12 μ.μ.



Το ξέρατε ότι "χρειαζόμαστε 4 αγκαλιές την ημέρα για επιβίωση, 8 αγκαλιές για συντήρηση, και 12 αγκαλιές για ανάπτυξη"; έτσι υποστηρίζει η Virginia Satir η οποία είναι γνωστή οικογενειακή θεραπεύτρια.

Και όταν λέμε αγκαλιά εννοούμε πραγματική «αγκαλιά», την αγκαλιά που βγάζει ζεστασιά, αγάπη και αίσθηση αποδοχής. Κάνετε την αγκαλιά του παιδιού σας μια καθημερινή ιεροτελεστία. Σκεφτείτε, «σήμερα αγκάλιασα το παιδί μου;» Και αν όχι, γιατί; Τι σας κράτησε πίσω; Παραδόξως, ένας μεγάλος αριθμός από τους γονείς αποφεύγουν να είναι πολύ στοργικοί με τα παιδιά τους γιατί πιθανά θεωρούν ότι τα κακομαθαίνουν. Οι γιατροί προ πολλών ετών υποστήριζαν ότι έπρεπε να αφήσουμε τα μωρά να κλαίνε και όχι να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες τους με μία αγκαλιά.


Αρκετές μελέτες αποδεικνύουν ότι η ανθρώπινη επαφή θεραπεύει και αυξάνει τη διάρκεια ζωής ενός ατόμου ενώ μεγαλώνει άτομα με μεγαλύτερη αυτοεκτίμηση. Η ανθρώπινη επαφή είναι επίσης απαραίτητη για την ανθρώπινη ανάπτυξη και εξέλιξη. Η αγκαλιά είναι υγιής, για το σώμα και την ψυχή. Αυξάνει την αυτοεκτίμηση και επιφέρει μια αίσθηση ασφάλειας. Η αγκαλιά μας αγγίζει εσωτερικά και αγγίζει την ψυχή μας. Ο κόσμος θα μπορούσε να θεραπευτεί αν αυξάνονταν οι αγκαλιές. Έρευνες έχουν δείξει ότι η αγκαλιά (- σωματική επαφή) σε πρόωρα μωρά που νοσηλεύονται, μείωσε την παρατεταμένη τους παραμονή στις μονάδες εντατικής θεραπείας των νοσοκομείων. Τα παιδιά που δεν δεν έχουν δεχτεί αγκαλιά από τους γονείς, έχουν μεγάλες πιθανότητες μεγαλώνοντας να έχουν δυσκολία στη διασύνδεση με άλλους ανθρώπους.

Επεκτείνετε λοιπόν τις αγκαλιές σας και σε άλλα μέλη της οικογένειας. Θυμηθείτε, το πρόσωπο που είναι το πιο δύσκολο να αγκαλιάσετε είναι συνήθως αυτό που το χρειάζεται περισσότερο ενώ παράλληλα το παιδί σας, που του αρέσει να σας μιμείται, σας βλέπει να το κάνετε!
Και θα κλείσω με ένα εξαιρετικό βιντεάκι ενός κυρίου που μοιράζει ελεύθερα αγκαλιές! Ακολουθήστε τον!:)




 πηγές:
(2) http://www.lepanoptique.com/sections/sciences/give-a-hug-save-an-infant-touch-and-development/
(3) A Hug …the miracle drug by Lisa J. Lehr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

9 σχόλια

  1. Καλησπέρα, έρχομαι από το πάρτι της Αθηνάς!
    Υπέροχο το θέμα σου! Το λάτρεψα, ρούφηξα την κάθε γραμμή του κειμένου! Πόσο σωστά είναι όλα αυτά που αναλύεις...! Θα σε παρακολουθώ, καλώς σε βρήκα! Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7/5/14 14:03

    Τώρα θυμήθηκα ότι την είχα ξαναδιαβάσει αυτή την ανάρτηση. Μου έφυγε τότε μια ψιλοαγωνία που είχα μήπως έδινα υπερβολικά πολλές αγκαλιές και φιλιά στα παιδιά μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ δεν θυμάμαι αν έπαιρνα αγκαλιές από την μαμά μου, σίγουρα όμως από κάποια ηλικία και μετά δεν έδινα!!!( δημοτικό )όσο μεγάλωνα δεν ήθελα καθόλου...δεν μου άρεσε!!!
    Από τότε που γνώρισα τον άντρα μου, που είναι πολύ τρυφερός, η αγκαλιά, μου αρέσει πολύ...και πλέον μου βγαίνει αυθόρμητα και θέλω να την δίνω παντού!!!ελπίζω όταν κάνω παιδιά να τις δίνω απλόχερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πόσο δίκιο έχεις...
    έρχομαι απο το πάρτι της Αθηνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε τι όμορφες αναρτήσεις μας πάνε αυτά τα link parties! Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου και μου άρεσε πολύ η φωτογραφία που έβαλες! Τρελαίνομαι όταν αγκαλιάζομαι με την κόρη μου και με τον άντρα μου. Είναι σαν να γεμίζεις με ενέργεια. Πολλά Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη ανάρτηση και συμφωνώ με κάθε λέξη!
    Η αγκαλιά μας αγγίζει εσωτερικά και αγγίζει την ψυχή μας.
    Ο κόσμος θα μπορούσε να θεραπευτεί αν αυξάνονταν οι αγκαλιές.!! Αυτές οι δυο σου φράσεις τα λένε όλα!! (από το πάρτι και εγώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποτέ δεν είναι αρκετές οι αγκαλιές, έτσι δεν είναι; Και είναι τόσο τονωτικές, μας γεμίζουν ενέργεια, ενώ ταυτόχρονα λειτουργούν τόσο ηρεμιστικά, περίπου κατασταλτικά... Δίκιο είχες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όταν γέννησα μου έλεγαν να μην την κακομαθαίνω στις αγκαλιές,τότε μου ακουγόταν τόσο αδιάφορο μα παράλληλα και τόσο παράλογο όλο αυτό που έλεγα στον σύζυγο ''μα είναι δυνατόν να πιστεύουν κάτι τέτοιο;;;''.Να μην μακρηγορώ,η Νάνσυ κατακλύζεται κάθε μέρα από αγκαλιές μα παράλληλα δείχνει και τόσο ανεξάρτητη που τους διέψευσε όλες.Δεν είναι ούτε κακομαθημένη ούτε κτητική ίσα ίσα θα έλεγα,στις κούνιες όταν συναντάμε φίλες της και τις παίρνω αγκαλιά εκείνη γελάει δεν γκρινιάζει...ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΔΕΙΧΝΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΦΟΒΑΙΜΑΙ ΜΗΝ ΜΕ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ...(ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!)
    Καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *